Nöjd
"Supernöjd med oljan men som flera andra skriver är flaskan inte optimal. Kommer ofta fler droppar än man tänkt."
Kunde inte ladda upphämtnings tillgänglighet
Vår 100% rena pepparmyntsolja är framtagen i samarbete med Dr. Rana Eizad (@magdoktorn) för att lindra uppblåsthet och obehag. Mentol hjälper matsmältningskanalens muskler och minskar obehag. Studier visar att oljan kan effektivt lindra smärta och uppblåsthet. Oljan doseras i droppar som blandas ut med vatten, och tas regelbundet för att lugna och stabilisera ditt matsmältningssystem.
FORMULERAREN
MD | FÖRFATTARE | ENTREPRENÖR
Dr. Rana Eizad är läkare i Stockholm och författare till bästsäljande boken "Dumma Mage".
Hon är en auktoritet inom maghälsa i Sverige och talar regelbundet om ämnet i svensk TV och radio.
Hon är även känd i sociala medier som @magdoktorn där hon ger evidensbaserade råd till personer med IBS.
Overall rating: 4.5625 / 5 from 32 reviews.
PEPPERMINT OIL, developed in collaboration with Dr. Rana Eizad, is a 100% pure oil designed to soothe bloating by relaxing digestive tract muscles. Customers appreciate its quality and effectiveness, with two drops generally effective in reducing bloating and constipation.
Review topics: [].
"Supernöjd med oljan men som flera andra skriver är flaskan inte optimal. Kommer ofta fler droppar än man tänkt."
"Har använt mig av denna produkt länge och är ett självklart val för min maghälsa. Däremot saknar jag den gamla förpackningen som hade pipett, den va mycket enklare att hantera. Jag upplever att den nya förpackningen gör det svårt att styra hur många droppar man vill ha."
"Oljan gör det den lovar och för mig har det funkat superbra! Men värdelös förpackning som gör det svårt att dosera och det blir kladdigt. Flaska med pipett hade varit toppen."
"Funkar super bra för mig som har svåra problem med IBS. Droppar 2 droppar i varmt vatten & dricker. Lindrar både smärta & svullnad. Dock ett minus är flaskan, super svårt att dosera rätt då det kommer super fort och tyvärr mest klabbar. 😅 men funkar super bra mot smärta & svullnad"
"Tycker om oljan, men flaskans funktion är dålig. Kommer väldigt mycket, eller så rinner det ut efter flaskan så de går till spillo."
"Så bra ! Jag tar 4 droppar så fort jag känner mig uppblåst i magen eller att jag ätit något olämpligt. Tack tack tack"
"Använder varje dag. Älskar den ❤️"
"Märker skillnad redan efter 5 dagar, mindre uppsvälld efter middagarna. Dock tycker jag den är svår att droppa i, snarare så det kommer för mycket. Fått till det så ofta, så då har ja fått hälla ut pga det är mycket mer än 4 droppar som kommit. Trist."
"Fungerar perfekt mot mina symtom"
"Den hjälper verkligen magen att må bra. Droppfunktion är dock helt kass, det kladdas och rinner utanför. Med pinpetten som ni hade när den lanserades hade man betydligt bättre koll på dropparna och slapp allt kladd med oljan Byt mer än gärna tillbaka till pinpetten 👍"